Monday, October 26, 2009

緊張的jujube



Photo: vintage brass earwire with fresh water pearl coins by love.jujube


看到Billie 那邊大家都努力準備星期日的 Pokfulam Market, 我既興奮又緊張! 興奮是原來有這麼多香港人都喜歡handmade, 緊張是我的首飾會有人喜歡嗎? 雖然我好喜歡beading, 也不想蝕本回家。
今次的collection我都十分喜歡,因為小店的生意都ok, 有了信心造一些香港比較少的手造首飾的物料, 例如14k金絲, 純銀絲, 藍晶 (aquamarine), 紅寶石(ruby), 玫瑰石英rose quartz等,加上我從網上搜羅的vintage Italian lockets, 銅製小珠﹑charms。

平日無fashion sense的老公都會走過「看多一眼」=)

不知道你會來看看嗎?
More info here.









1 comment:

  1. 好緊張咩? AHhah, 其實我都好緊張, 因為今次大部份參加的朋友都係第一次參加市集, 好多野都未試過, 希望順順利利啦~~~

    如果我走唔開, 記住過來想認喔~~~

    ReplyDelete